پشتیبانی و مشاوره خرید:

0917- 200 1422

5
0
0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

قوانین و مقررات

به منظور روشن‌سازی چهارچوب خدمات ارائه شده توسط مجموعه حرفه‌ای‌یا به شما دانش‌آموزان عزیز و شرح وظایف و مسئولیت‌هایمان نسبت به شما و در راستای افزایش کیفیت و بهره‌وری همکاری‌مان اقدام به طرح مجموعه قوانین و مقرراتی نمودیم که توجه شما عزیزان را به آن جلب میکنیم، حرفه‌ای‌یا از شما کاربر گرامی درخواست دارد که پیش از خریداری و استفاده از هر یک از خدمات و محصولات ارائه شده در سایت با دقت قوانین مذکور را مطالعه نماید.

1 – توجه داشته باشید کلیه اصول و عملکرد‏‌های گروه آموزشی حرفه‌ای‌یا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده می‌باشد.

2 – ورود شما به وب‏‌سایت حرفه‌ای‌یا، عضویت در آن وهمچنین استفاده از خدمات و محصولات ما به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از آن‌ها می‌باشد.

3 – کاربران باید در زمان سفارش و یا خرید اینترنتی اطلاعات خود را به صورت صحیح و کامل وارد نموده و در صورت وجود هر گونه اشتباه در مشخصات در اسرع وقت اقدام به ویرایش آن نموده و یا از طریق شماره 09172001422 و یا پر کردن فرم تماس مساله را به ما اعلام نمایند. بدیهی است در صورت درج هرگونه اطلاعات ناقص و اشتباه چه به صورت عمد و چه غیر عمد توسط کاربران مسئولیت بروز هر گونه مشکل متوجه خود کاربر خواهد بود.

4 – حق مالکیت مادی و معنوی اطلاعات موجود در سایت حرفه‌ای‌یا محفوظ می‌باشد و هرگونه سوءاستفاده و استفاده شخصی یا تجاری از نام سایت، اطلاعات، متن ها، عکس ها، طرح ها، لوگوها، آموزش‌ها و محصولات و همچنین آسیب رساندن به وب سایت توسط اشخاص حقیقی و حقوقی پیگرد قانونی خواهد داشت.

5 – مجموعه هر زمان اختیار دارد نسبت به اضافه کردن، تعویض یا حذف خدمات سایت اقدام کند.

6 – پس از خرید محصولات دانلودی امکان تغییر یا لغو کردن سفارش وجود ندارد و سفارش قابل عودت نمی باشد.

7 – حرفه‌ای‌یا می تواند در صورت مشاهده هرگونه فعل و ترک فعل غیر قانونی و یا غیراخلاقی از جانب کاربر و یا در صورتی که کاربر هر یک از مقررات و قوانین سایت را کلاً یا جزئاً نقض نماید، دسترسی کاربر به خدمات خریداری شده را بدون اطلاع قبلی به طور موقت یا دائم قطع و عضویت و حساب کاربری وی را مسدود نماید. در این صورت وجه دریافتی به عنوان جریمه ضبط گشته و مسترد نمی‌گردد.

8 – استفاده گروهی و یا انتشار محصولات حرفه‌ای‌یا شرعا حرام و از نظر اخلاقی غیر مجاز می‌باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت و همچنین درصورت مشاهده استفاده بیش از یک کاربر از یک حساب کاربری، مجموعه ما حق مسدود نمودن حساب کاربری را خواهد داشت. توجه کنید که ما مجوز استفاده از محتوا و خدمات را به شما می‌دهیم و نه مالکیت محتوا را.

9 – ‌حرفه‌ای‌یا هیچ مسئولیتی در قبال نتایج عملکرد کاربران در امتحانات مدارس و آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها ندارد و قبولی کاربر را در آزمون‌ها تضمین نمی‌نماید.

10 – اطلاعاتی که هنگام خرید از وب سایت و یا تعامل با حرفه‌ای‌یا از کاربران عزیز دریافت می‌شود صرفا برای ارائه‌ی بهتر و سریع‌تر خدمات مربوطه می‌باشد و این مجموعه خود را ملزم به حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه‌ی کلیه‌ی اشخاص می‌داند.

11 – هنگام مرجوع کردن محصولات فیزیکی تنها به‌شرط صحت و سلامت کامل آن محصول هزینه به شما عودت داده خواهد شد. درصورت ارسال رایگان آن محصول هزینه پست و بسته‌بندی از شما دریافت خواهد شد و هزینه پستی عودت کالا نیز به عهده شما خواهد بود. مهلت مرجوع سازی محصولات فیزیکی یک هفته از زمان خرید آن میباشد. درصورت اعلام مرجوعی به پشتیبانی حرفه‌ای‌یا پیش از دریافت مرسوله از پست، حق تحویل آن از شما سلب خواهد شد و درصورت دریافت آن محصول از پست، مرجوعی کالا لغو میشود.

13 – درصورت وجود هرگونه شکایت یا نارضایتی شما می‌توانید با رجوع به برگه تماس با ما و از طریق روش‌های اعلام شده مساله خود را به ما اعلام کنید تا ما در اسرع وقت و به نحو احسن به درخواست شما رسیدگی کنیم.

پیمایش به بالا